Things to do before your proverbial bucket gets kicked
8th April 2010 01:14 #1
Official Bug Finder
  • Status: Offline
  • Join Date: January 2010
  • Location: United States
  • Posts: 589
  • Send Message
times like these i wish i could delete unnecessary posts
Last edited: 25th June 2010 09:00 by insanepayne

_____________________________________________________________________________________________
Insane: 1 In a state of mind that prevents normal perception, behavior, or social interaction; seriously mentally ill.
2 A quality or action characterized or caused by madness.
14th April 2010 06:03 #2
Official Bug Finder
  • Status: Offline
  • Join Date: January 2010
  • Location: United States
  • Posts: 589
  • Send Message
Here is an update i guess. don't know why i posted twice to this when i could have just edited the first one but oh well. I want to...
  • get a drivers license
  • learn to play guitar
  • Grow an awesome beard
  • randomly go to other countries japan, russia, mexico, canada
Last edited: 25th June 2010 08:59 by insanepayne

_____________________________________________________________________________________________
Insane: 1 In a state of mind that prevents normal perception, behavior, or social interaction; seriously mentally ill.
2 A quality or action characterized or caused by madness.
7th July 2010 03:25 #3
Mangable OG
  • Status: Offline
  • Join Date: September 2009
  • Location: Asia/Pacific Region
  • Posts: 485
  • Send Message
1. Smoke marijuana

2. Read every single chapter of Naruto

3. Finish watching the entire One Piece anime

4. Travel to my countries or origin (Philipenes, Peurto Rico, and DR)

5. Grow a kickin' moustache before all my friends do!
It's the Lambizzle, yo.

Moo ^.^
7th July 2010 08:01 #4
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: February 2010
  • Location: Philippines
  • Posts: 270
  • Send Message
you seriously wanna smoke marijuana before your bucket gets kicked?

hmm..

maybe i will too..

haha..

on second thought, never mind

what do i wanna do.?

hmm..

1. eat lots of junk food.
2. sleep when tired, while reading awesome manga and certain novels all day.
3. kiss nick jonas
4. treat ALL my friends on an 'eat all you can' spree.
5. met a long lost relative.

i know, i know..

its not much but, hey, that'a all i wanna do
meow :3
28th July 2010 19:30 #5
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: August 2009
  • Location: Ireland
  • Posts: 117
  • Send Message
1. Own a secret library (y'know the wall opens and you go down the spiral staircase into the room :D)
2. Learn how to play the piano properly
3. Scuba dive
4. Have my own walk in wardrobe for highly extravigent clothing (I love extreme fashion- cosplay, edwardian etc).
5. To love and be loved in return, highly soppy I know but if you dont have love you might aswell not have anything else.

There are loads more i'll add in later ^^
This user would like to announce that she is in fact dsylexic, has a wonky keyboard and is often chemically inconvenient. The user requests you take spelling and grammatical errors with a pinch of salt.

Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.
4th August 2010 05:52 #6
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: August 2010
  • Location: United States
  • Posts: 76
  • Send Message
1) realize that i was content with my life and wouldn't have it any other way right before i die.
Last edited: 4th August 2010 05:52 by xXCeeLee

Lovely.
4th August 2010 07:08 #7
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: February 2010
  • Location: Philippines
  • Posts: 270
  • Send Message
hmm..

but there must be something you wanna do CeeLee..

something you can't do now because all of the restrictions of the society.?
meow :3
4th August 2010 11:15 #8
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: August 2010
  • Location: United Kingdom
  • Posts: 2383
  • Send Message
hmmmm not too sure but, go to Japan,
learn Japanese
.......... yea i dont think about this much so thats all i got for now
4th August 2010 18:22 #9
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: August 2010
  • Location: United States
  • Posts: 76
  • Send Message
Quote
Originally posted by nget918
hmm..

but there must be something you wanna do CeeLee..

something you can't do now because all of the restrictions of the society.?


hmm maybe learn to speak a couple different languages.... fluently..? oh, and become catwoman
Lovely.
4th August 2010 18:29 #10
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: August 2010
  • Location: United Kingdom
  • Posts: 2383
  • Send Message
haha catwomen, you do like cats dont yea
4th August 2010 23:44 #11
Site Administrator
  • Status: Offline
  • Join Date: May 2009
  • Location: United Kingdom
  • Posts: 1542
  • Send Message
Quote
Originally posted by ChildishDelusion
2. Learn how to play the piano properly
3. Scuba dive


+1 on these two!

1. I do already play instruments, but never sat down and learned how to play Piano to a half decent level
2. Love to scuba-dive! Went snorkeling in Egypt a couple of months ago, but never managed to go the whole length.
3. Sky-dive. Been bungee-jumping.. but sky-diving would be the next step.
4. Vegas?
5th August 2010 02:44 #12
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: February 2010
  • Location: Philippines
  • Posts: 270
  • Send Message
hmm..

vegas, vegas..

i think i'll pass with that one but on sky-diving and bungee-jumping, man.! can i come, can i come.?please, please, pretty pretty pleeeeease.?



i can't sleep in vegas..

is my excuse..


meow :3
5th August 2010 09:14 #13
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: August 2010
  • Location: United Kingdom
  • Posts: 2383
  • Send Message
sky diving and bungee jumping....... can count me out(hate high places, though did do rock climbing in the french alps, loved it)
5th August 2010 12:07 #14
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: February 2010
  • Location: Philippines
  • Posts: 270
  • Send Message
hmph..

but its sooo exciting and the adrenalin rush..

an adventure is all that i ask of life..

haha..


meow :3
6th August 2010 00:30 #15
Regular User
  • Status: Offline
  • Join Date: August 2010
  • Location: United Kingdom
  • Posts: 2383
  • Send Message
hmm adrenalin rush, i would rather jump off a climbing frame
but adventures are wonderful, and a good thing to put on your list
Post Your Reply
You need to be logged in to post a comment. Need an account? Click here to register,