nike air max rea
30th April 08:05 #1
Regular User
  • Status: Offline
  • Send Message
nike air max rea, Är det första du märker när du bär Nike Free 5 . 0 s skon tungan designen . Jag är inte säker på om alla nya skor gör detta , men en sida av tungan är faktiskt en del av skon . Så att få en perfekt passform är inte så stor av ett problem eftersom tungan är normalt på rätt plats . Med några av mina äldre skor tungan skulle röra sig överallt vilket då skulle ge obehag . Annat än att när de är på de känner sig ganska tätt . Jag bar strumpor med dem även om Nike säger att du kan springa barfota i dem . Jag vill helst inte ha illaluktande skor ... om jag kan undvika det .
nike free 5.0 herr, Off på min kör jag började . Under den första milen försökte jag fokusera på att köra mer av en mellan fot strejk stil ( dvs. inte landar så mycket på mina klackar ) . Att göra detta var lite obehagligt , främst eftersom jag inte tror att mina fötter var så van vid det och jag kunde sakta säga vissa delar av mina fötter bli lite trött ( det kan också vara på grund av min brist på motion ) . Jag bestämde mig för att byta tillbaka till hur jag normalt kör . Jag tänkte på detta sätt jag kan bättre bedöma över draget om dessa skor hjälpa mig med min shin eller knäproblem som jag har haft tidigare med mina löparskor .
nike free run rea, Under slutet av min 3: e mil jag börjar känna en viss ömhet / trötthet på insidan av min fot ben . Jag är inte säker på vad det exakt kallas , men det är benet som sådan skjuter ut precis under det gemensamma som ansluter ditt ben ben på foten ( förlåt för min brist på ben kunskap ) . Det fanns obehag där och det kan ha varit på grund av min försöker köra " barfota " stil eller kan relateras till min vänja sig dessa nya skor . Knän var lite öm och med denna punkt . Också från att titta på anatomi höften min Sartorius muskel var öm .
nike free run dam, I detta läge är det svårt att avgöra om dessa skor förebygga skador eftersom jag känner mig lite öm . Det största problemet är så långt att jag inte har kört på så länge och sedan bestämde sig för att köra 3 miles utan att sakta arbeta upp till det. Inte den smartaste idén . Mer konsekvent kör kommer att vara en bättre mätare .
Post Your Reply
You need to be logged in to post a comment. Need an account? Click here to register,